Terepfutás, nordic walking, Ebike, úszás

Kerékpártúrák

Ismerkedés a hegyikerékpározással

Ezen a túránk keretében a kezdő illetve nem sok tapasztalattal rendelkező bringásokkal szeretnénk megosztani az erdőben és hegyen való tekerés élményét. Azoknak is ajánljuk, akik már tekernek egy ideje, de eddig még csak kacérkodtak az erdei és hegyi kerékpározás gondolatával. A túra során szívesen segítünk minden érdeklődőt tapasztalatok átadásával, hasznos tanácsokkal, visszaérkezés után pedig igény esetén személyre szabott edzéstervet is összeállítunk, melynek segítségével el lehet kezdeni a felkészülést az egyre komolyabb és komolyabb túrákra.

A túra maga 1-2 óra alatt könnyedén letekerhető. Visszaérkezés után pedig megmutatjuk, hogyan érdemes bringázás után lenyújtani. Akinek pedig sikerült az érdeklődését felkelteni a hegyikerékpározás iránt, annak szívesen adunk tanácsot a továbblépéssel kapcsolatban illetve igény esetén akár edzéstervet is összeállítunk.

Balaton-felvidéki kerékpártúra

Magyarország egyik legszebb vidékén haladunk, a Balaton Felvidékből kaphatunk kis ízelítőt, de vigyázat, ebben a túrában van egy kis szintemelkedés, ezért a kissé merészebb kerekeseknek ajánljuk. Azért nem kell arra számítani, hogy a Kékes tetőre mászunk fel, viszont a gyönyörű kilátás mindenért kárpótol!

Az útvonalról: Tihanyból, igény esetén Balatonfüredről indulunk, és ugyanide érünk vissza. A balatoni kerékpárúton haladunk Aszófő irányába, Balatonudvarinál egy éles jobb kanyar után felmászunk Vászolyra (itt van az a bizonyos emelkedős szakasz). Vászolyon megpihenünk a varázslatos tóparton, feltöltjük kulacsainkat forrásvízzel, és magunkat némi energiával, majd átkerekezünk Dörgicsére és kezdődik a "gurulóverseny" Balatonakalira, közben megcsodáljuk a Balatont a "magasból". Leérve a Balatoni kerékpárúton jutunk vissza Tihanyba, illetve Füredre.

A túra hossza 37 km, szintemelkedés Balatonfüredi indulással 350 méter, időtartama kb. 4 óra.

Rengeteg útvonal-lehetőség van a tarsolyunkban, hívjatok, írjatok, kérjetek ajánlatot!